Logo Gîte de Liresse

Reglement

Reglement bestel interieur

Voor a blijf 100% er gelden een paar regels.

Lees ze zorgvuldig om profiteren van je Home van vakantie zonder stress.

  

De regels van basis :

  • Behandel je vakantiehuis als een als het was je eigen huis.
  • Bezoek account instructies en opmerkingen uitgezonden lof van ontvangst betreffende het gebruik van van apparatuur, van meubels...
  • Respecteer uw buren op vermijden van geluid à buiten van op een ongelegen manier.
  • Sorteer uw afval. Zet je afval buiten op goed dag. Bezoek geval van twijfel, vragen advies.

De staat van locaties bij de start en bij aankomst

De stand van zaken is een essentiële stap voor a blijf succesvol en zonder slecht verrassing. Niet doen de niet verwaarlozen.

Bezoek de staat van plaatsen, en de verklaring van meters (als jij doen betalen niet a pakket van heffingen), met de eigenaar of de manager à aankomst in je Home van vakantie en ook à de uitstappen.

Onderteken deze documenten in tweevoud. Deze jij vermijden alle misverstand na de dat je zou bederven herinneringen.

 

U zijn verantwoordelijk :

U zijn manager van gedrag van alle je gasten en elke dieren van bedrijf. Bewustzijn vergroten op respect van de Home van vakantie en van instructies van beveiliging.

Bezoek geval van schade veroorzaakt door jij of door a van je gastheren, jij zijn burgerlijk verantwoordelijk. La korting op status zullen à je vers.

Voor van redenen van beveiliging vuur. Bezoek nummer van vakantiegangers doen kan op geen geval hoger zijn dan de capaciteit maximaal van accommodatie. Bezoek geval van niet-naleving, de eigenaar kan ook zet a term à je blijf zonder voorafgaande kennisgeving of vergoeding.

Bezoek geval ongeval :

Neem contact op met de meer snel mogelijk de eigenaar of de manager voor opstellen de verslag of definieer stel in de stappen à Ondernemen.

La verantwoordelijkheid van eigenaar of Ardennen-étape doen voorra zijn toegezegd op geval oneigenlijk gebruik van de Home van vakantie of van de apparatuur die is stel in à dispositie.

Een probleem in je Home van vakantie tijdens je blijf en jij kan geen oplossing vinden met de eigenaar of geluid manager? Neem contact op met onze klantenservice.

La beddengoed :

Als de linnen bed is niet te huur in de huis, jij zijn gehouden gebruik je eigen lakens en kussenslopen, covers...

Voor van hygiënische redenen vanzelfsprekend, het is verboden van slaap in de bedden van je vakantiehuis zonder de hebben beschermd.

In de geval Als dit niet het geval is, worden er kosten in rekening gebracht voor het schoonmaken of zelfs vervangen van het beddengoed.

Sla energie :

Bezoek proactief in gebruik van verwarming. Gebruik de thermostaat om de temperatuur te regelen.

Vermijd d*open de windows wanneer de verwarming werkt. Doe het licht uit als je een kamer verlaat. Bezoek à Regel je waterverbruik.

Kortom, al deze kleine gebaren van dagelijks dat jij weet en die gelden ook op vakantie.

La beveiliging van kinderen :

Niet doen verlaten à geen moment je kinderen onbeheerd. Voor leur beveiliging, bezoek de toren van de huis met ze en herinner hen eraan des regels van bodeme :

  • doen niet binnenlopen de trappen,
  • doen niet spelen met de deuren,
  • ga vooral niet naar buiten van tuin zelf voor een bal uit de straat...

Auto's, tenten, stacaravan enz

Niet doen parkeer uw auto dan locaties gepland à deze effect. U doen kan instellen van tent, stacaravan, caravan... of elke andere vorm van accommodatie tijdelijk op de eigendom van de Home van vakantie.

Dieren :

Als je Home vakantie accepteren de dieren, bezoek à respect de gezondheids- en veiligheidsinstructies en toegangsrechten door de eigenaar of |e manager die de vertegenwoordigt.

Niet doen verder gaan niet de nummer huisdieren toegestaan. Bezoek geval van inhalen, a term kan zijn stel in à je blijf zonder voorafgaande kennisgeving of deschade.

Info praktijken

Vertrektijden en van aankomst :

Alle de informatie ga naar kan worden gevonden in je ticket blijf behalve overeenkomst individueel gevangen tussen jij en de eigenaar van de Home van vakantie.

Op van vertrek :

U zijn gehouden van terugkeren de accommodatie in a perfect status bestel en van netheid.

Zelfs als jij hebben feit bel op service van schoonmaken, niet vergeten niet van :

  • maken de nou weggevaagd,
  • schoon en ranger afwassen,
  • huishoudelijke apparaten schoonmaken (inclusief de barbecue),
  • terugkeren de meubilair met zomer verhuisd naar hun vorige locatie à uw aankomst,
  • laat het toilet in a status schoon,
  • afval sorteren en de zet à waar aangegeven
  • bedden opmaken en lakens opvouwen.

Als de eigenaar of de manager moet huren van kosten verwijderdments voor terugkeren de Home op staat, deze wordt aan u gefactureerd of afgetrokken van de borgtocht.

Na je verblijf, wij jij verzenden onze enquête van tevredenheid. Met dank aan op talrijke antwoorden van vakantiegangers, de kwaliteit van de selectie Ardennen-stop blijft onvergelijkbaar. Vooraf, hartelijk dank voor je deelname.

Vergeet niet niet te vorderen je Ardennen ervaringsgids op eigenaar of op manager voor optimaal profiteren van uw Tussenstop in de Ardennen.

Volg de aanvullende instructies hieronder door de eigenaar van je vakantiehuis.

We hopen dat u geniet van uw verblijf op Ardenne.

Onze beschikbaarheid

U wilt boek op Gîte de Liresse ?
Het is een geweldig idee!

We kunnen nog niet online boeken, maar je kunt wel beschikbaarheid controleren de gîte en maak een vooraf reserveren met behulp van de onderstaande module kunnen we neem opnieuw contact met ons op !

Beschikbaar
Geboekt
MDWDVZZ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30